2014-02-28

Gör som Oskar, kom till Torvalla Brunn på KulTur 2014

Oskar, efter festen.
Konstrundan Kul Tur den första helgen i maj är nu en tradition i Jämtlands län. I år ordnas den för fjärde gången, och förhoppningsvis fixar arrangerande konst- och hemslöjdskonsulenterna samma fina väder som förra året. Antalet deltagande konstnärer verkar växa för varje år. I fjol var det ett 70-tal, nu räknar jag till ungefär 115 i deltagarlistan. Så det kan bli stressigt för den konstälskare som spänner bågen högt och vill hinna med många ateljébesök.

Självklart hoppas jag att många väljer att komma till mig i Galleri Torvalla Brunn (börjar lansera namnet så smått), där jag har mina bilder när de inte är ute på gästspel någon annanstans. Förra året hade jag ett 40-tal besökare på två dagar, och många trevliga samtal. Boka in datumen redan nu: 3-4 maj!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar